П`ятниця, 19.04.2024, 18:47
Вітаю Вас Гость | RSS

Офіційний сайт Заставнівської гімназії Чернівецької області

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2020 » Березень » 11 » ТИЖДЕНЬ БІОЛОГІЇ ТА ЕКОЛОГІЇ «ЗЕМЛЯ НАШ СПІЛЬНИЙ ДІМ»
09:45
ТИЖДЕНЬ БІОЛОГІЇ ТА ЕКОЛОГІЇ «ЗЕМЛЯ НАШ СПІЛЬНИЙ ДІМ»

Любіть природу рідну, завжди милуйтесь нею:

Ранковими світанками, вечірньою зорею.

Любіть дерева голі, любіть дерева в шапках,

Вони — ніби колиска, неначе рідна мати.

Не спричиняйте болю, не рвіть природі коси,

А щоб росли густії, споліскуйте у росах.

І з трепетом великим приходьте до природи,

Вслухайтеся в гармонію, в її чарівні оди.

 Все на землі, все треба берегти:

І птаха, й звіра, і оту травинку.

Не чванься тим, що цар природи ти,

Бо врешті ти — лише її частина.

Так, частка — невелика і залежна —

Цю істину сприймай беззастережно.

Якщо береш, то треба й віддавати,

Коли й надалі хочеш працювати.

 Ліна Костенко

 

Значну роль у формуванні інтересу до предметів відіграє і тиждень біології та екології, який проводився в нашій гімназії на початку березня.

Біологія – один з найцікавіших предметів шкільного курсу, тому предметний тиждень – це свято творчого, нестандартного підходу до навчання та виховання школярів, метою якого є поглиблення знань учнів з біології, формування пізнавального інтересу до предмету, виховання бережливого ставлення до живої природи.

 

ТИЖДЕНЬ БІОЛОГІЇ ТА ЕКОЛОГІЇ «ЗЕМЛЯ НАШ СПІЛЬНИЙ ДІМ»

«Школа – це майстерня, де формується думка і життєвий досвід молодого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє». (А.Барбюс)

 

1 день

Відеоальманах «Земля наш спільний дім. Екологічні проблеми сучасності. Збережемо Землю для прийдешніх».

Перегляд кінофільмів та відеороликів:

1. Збережемо природу Землі разом.

2. Земля – наш спільний дім.

3. Сутінки цивілізації.

4. Екологічні проблеми світу.

5. Кожна краплина має значення.

6. Екологічні проблеми Землі.

7. Планета Земля – наш спільний дім.

8. Бережіть природу. (соціальне відео)

9. Як пов’язані здоров’я і довкілля.

10. Краса природи та її забруднення.

11. Охорона рослинного і тваринного світу.

12. Екологічні проблеми. (соціальний ролик про Землю)

 

 

2 день

Усний журнал «Цікава біологія» розділ «Світ птахів».

Прекрасна природа нашої України. Вона чарує нас барвами лісу і поля, золотом осені, казковою природою зими, буянням весни. Але найкращий куточок природи здається мертвим, якщо його не оживляють птахи.

Птахи – окраса парків і садів, луків і полів. Чи можна уявити собі весну без дзвінкої пісні жайворонка або весняний ліс без кування зозулі?

Якби жителям України запропонували назвати свого улюбленого птаха, то вони б назвали лелеку, голуба, горобця, синичку…

З любов’ю називають своїх маленьких дітей і онуків «пташенятко» і «голубка», «горобчик» і «зозулька».

Люблять споконвіку в Україні птахів, оберігають їх, бо вони є символами. І зараз ми з вами вирушимо в чудовий, різноманітний світ птахів.

 

3 день

«Творчий школяр – інтелектуальна особистість».

Демонстрація наукових проектів, міні-проектів,біологічних газет школярів гімназії.

Метод міні-проектів на уроках біології на сучасному етапі є повноцінним контекстом навчального процесу. Він поєднує в собі нетрадиційні види діяльності: «мозковий штурм», «круглий стіл», статистичні методи, творчі звіти.

Інтенсивно діти залучають комп’ютер як інструмент навчальної роботи, що є спонукальним моментом ІКТ.

Проектна технологія має на меті:

- дослідницький характер;

- моделювання досліджуваної проблеми та пошуку шляхів її розв’язання;

- власні елементи постановки дослідження, розв’язання;

- самодіяльний творчий розвиток знань і умінь учня;

- вміння користуватися різними способами пошуку інформації;

- вміння застосовувати наукові методи та термінологічні поняття

- використовувати здобуті знання в повсякденному житті.

4 день

Огляд-конкурс «Озеленення класних кімнат»

номінація «Кращий інтер’єр та озеленення класу»

Захід проводиться з метою дослідження:

- формування екологічної культури;

- естетичного вигляду класних кімнат;

- створення мікроклімату для навчального процесу;

- шанобливого ставлення до природи;

- підвищення працездатності та розумової активності;

- збереження здоров’я школярів.

Юрій Галяра,

вчитель біології Заставнівської гімназії,

Переглядів: 447 | Додав: BVP_1970 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Поточний час в Чернівці
Календар
«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Архів записів

Підтримка сайту - Баланецький Віктор Петрович © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz