П`ятниця, 27.12.2024, 14:26
Вітаю Вас Гость | RSS

Офіційний сайт Заставнівської гімназії Чернівецької області

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2017 » Березень » 17 » ШКОЛА МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ
11:01
ШКОЛА МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ

Будь майстром, поетом,

художником у справі, яку ти любиш.

Немає такої професії, в якій людина

не змогла б дістатися вершин майстерності.

В.О.Сухомлинський

Саме під таким девізом у Заставнівській гімназії функціонує Школа молодого вчителя. Очолюють її заступники директора з навчально-виховної роботи Ілюк Катерина Валентинівна та Ганич Дмитро Васильович.

Школа молодого вчителя - це творче об'єднання молодих педагогів, кожен з яких прагне досягти вершин педагогічної майстерності. Протягом трьох років молоді спеціалісти відвідують навчальні заняття, уроки та заходи досвідчених учителів-наставників, беруть участь у методичній роботі.

Традиційно щороку в гімназії відбувається Декада молодого спеціаліста «Ініціатива і творчість молодих», в рамках якої молоді педагоги проводять відкриті уроки, позакласні та виховні заходи, презентують свої методичні знахідки та власне хобі. Підсумок декади проходить у формі «Презентації ШМВ», в ході якої вчителі мають змогу продемонструвати професійні навички та уміння, творчі здібності й таланти.

Під час декади роботи з молодими вчителями, було проведено взаємовідвідування уроків вчителів наставників та молодих учителів. Цьогоріч свої напрацювання презентували :

  • Дарвай Марія Іванівна, вчитель української мови та літератури (наставник – Онуфраш О.В.), провела урок у 7-Б класі з української мови на тему: «Правопис прислівників. Узагальнення та систематизація знань». Зміст уроку повністю відповідав вимогам навчальної програми та меті поставлених завдань.

Було використано такі форми роботи: робота в групах, у парах, самоперевірка, взаємоперевірка, робота біля дошки, міні – диктант.

Вдале поєднання форм та прийомів опитування дозволило педагогу залучити до роботи і оцінити всіх учнів. Оптимально використано час на цю роботу. Перевірка знань учнів характеризується чіткістю мети. Опитування мало науковий характер, що в першу чергу обумовлювалося вмінням виправляти помилки в ході відповіді та залученням до цієї роботи учнів.

Оптимально організовано самостійну роботу учнів під керівництвом учителя з урахуванням рівня їхніх навчальних можливостей. Самостійна пошукова діяльність учнів на уроці забезпечувалася в процесі співпраці вчителя та школярів. Учитель виступає в ролі консультанта, порадника. Колективна робота учнів уміло поєднується з виконанням індивідуальних диференційованих завдань.

Використання наочності та технічних засобів навчання (мультимедійний супровід), їх застосування дозволило зекономити час на вироблення практичних умінь і навичок в учнів на самому уроці. Майстерність учителя виявлялася в тому, що знання, набуті учнями на попередніх уроках, вдало застосовуються і надалі. Систематична робота вчителя в даному напрямку дала змогу повторювати учнями матеріал без завдань для домашнього повторення за підручником.

  • Малинник Василь Васильович, вчитель інформатики (наставник – Баланецький В.П.) у цікавій формі провів у ІІВ класу урок на тему: «Параметри та способи форматування тексту».

Матеріал уроку був доступний та цікавий. Вчителем доцільно вибрані методи і прийоми роботи. Для кращого засвоєння матеріалу використано роздатковий матеріал якому учні заповнювали поля, в яких описувалися дії для форматування абзаців та символів.

Василь Васильович формує в учнів уміння, що базуються на знаннях, отриманих на уроках з інших предметів (українська мова, розбір речення).

Робота за комп’ютером розпочалась із правил безпеки. Вчитель слідкує за роботою учнів. Вдало підібрані завдання молодим педагогом для виконання на комп’ютері забезпечують набуття необхідних вмінь та навичок для роботи із програмою MS Word.

  • Мандзюк Анна Василівна, вчитель початкових класів (наставник – Барабаш В.І.) зуміла застосувати словесні, наочні та практичні методи навчання під час уроку української мови у 3-Б класу на тему: «Рід іменників. Чоловічий, жіночий, середній».

На уроці Анна Василівна. Широко використовувала методи проблемних ситуацій та евристичної бесіди. Не оминула увагою технічні засоби та методи інтерактивного навчання. Вчителем були використані форми групової та індивідуальної роботи, а також самоперевірки. Враховано вікові та індивідуальні особливості учнів. Всі форми, методи та засоби викладу нового матеріалу визначені метою уроку, якої в результаті було досягнуто.

  • Столярчук Мар’яна Юріївна, вчитель початкових класів (наставник Барабаш В.І.) провела комбінований урок з української мови у 3-Б класі на тему:«Рід іменників. Чоловічий, жіночий, середній». Під час проведення уроку молодий педагог використала технічні засоби навчання, різну наочність. Методи та прийоми роботи з дітьми підібрано ретельно, щоб зацікавити учнів, доступно подати матеріал. У більшості використовувала індивідуальні, фронтальні та письмові форми робіт. Учні засвоїли матеріал добре, їм було цікаво. Мар’яна Юріївна досягла мети уроку, бо вдало дібрала вправи, логічною була їхня послідовність, забезпечувала самостійність при виконанні їх.

Школа молодого вчителя - це важлива сходинка професійного зростання молодих педагогів.

Переглядів: 823 | Додав: Асенька | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Поточний час в Чернівці
Календар
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Архів записів

Підтримка сайту - Баланецький Віктор Петрович © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz