«Покликання
– це маленький паросток таланту, що перетворюється у міцне, могутнє дерево на
благодатному ґрунті працьовитості. Без любові до праці, без самовиховання цей
маленький паросток може засохнути на пні».
В.О.Сухомлинський
Школа молодого учителя є невід’ємною частиною методичної роботи Заставнівської гімназії. До школи молодого
вчителя входять молоді спеціалісти, які мають
педагогічний стаж до 3-х років. За кожним молодим
спеціалістом закріплені вчителі-наставники, досвідчені педагоги, які працюють у
гімназії тривалий час. Вчителі-наставники допомагають молодим вчителям у
складанні календарних планів, поурочних конспектів, контролюють роботу.
Традиційно
проходить декада молодого спеціаліста, протягом якої молоді вчителі дають
відкриті уроки, заходи.
У березні 2012
року згідно плану роботи гімназії молоді педагоги показали результати своєї
роботи учителям своїх кафедр.
Каленюк Ольга
Іванівна (вчитель математики, наставник – Шевага Галина Михайлівна) провела
урок-гру з алгебри у ІІІ-А (7) класі на тему: «Побудова графіків лінійних
функцій».
Ткач Василь
Васильович (вчитель фізкультури, наставник – Ткач Уляна Василівна) провів
модуль «Волейбол» у VІ (10) класі.
Фецик Людмила
Василівна (вчитель інформатики, наставник
- Баланецький Віктор Петрович) провела урок-презентацію у V-А (9) класі на тему: «Призначення, можливості і
класифікація систем обробки текстів. Основи роботи з текстовим процесором».
Сем’янів
Михайло Зіновійович (вчитель ЗВ, наставник Сем’янів Зіновій Петрович) провів
урок з юнаками VI (10) класу по розділу ЗВ «Вогнева підготовка».
Досить
ефективною є така форма керівництва роботою молодих педагогів, як участь їх у
роботі майстер-класу.
Навчання
в майстер-класі ґрунтується на передачі вчителем особистого досвіду. Учитель,
який веде заняття в майстер-класі, повинен вміти не тільки узагальнювати
особистий педагогічний досвід, а й володіти методикою передачі його іншим.
Учитель розробляє тематику занять, використовуючи такі форми організації
навчання, як відкриті уроки, лекції, семінари, практичні заняття з
проектуванням педагогічної діяльності, індивідуальні та групові консультації,
уроки-панорами, моделювання тощо.
12 березня 2012
року у VI (10) класі був проведений урок-ретроспектива із використанням
мультимедійного обладнання на тему «Василь Шкляр. «Чорний ворон»»
вчителем-методистом Загарією Раїсою Петрівною.
Також був
проведений майстер-клас з математики вчителем-методистом Агатій Тамарою
Василівною у IV-Б (8) класі на тему: «Арифметична прогресія та її властивості. Формула n-го члена арифметичної прогресії».
Отже, школа
молодого вчителя надає молодим педагогам
методичну допомогу в розв’язанні першочергових проблем, подоланні труднощів, із
якими зустрічається молодий вчитель, підтримує їхню творчу наснагу, бажання
працювати.
|